Decorev ile ilgili tüm sorularınıza buradan kolayca ulaşabilirsiniz

 

1. Decorev Nedir?

Decorev, evinize dair tüm ihtiyaçlarınızı güvenle satın alabileceğiniz alışveriş merkezidir.
Orjinal ürün ve aynı gün kargo avantajlarından güvenle faydalanabilirsiniz.

2. Decorev'e nasıl üye olabilirim?

Decorev'e katılmak için web sitemizden üyelik oluşturabilirsiniz.
Üye olduktan sonra güvenle alışveriş yapmaya başlayabilirsiniz.

3. Decorev'e Katılım Ücreti Var mı?

Hayır, Decorev'e katılmak tamamen ücretsizdir.

4. Neden Üye Olmalıyım?

Sitemize üye olmanız alış veriş deneyiminizi daha kolay, hızlı ve avantajlı hale getirir.
Sadece üyelerimize özel indirimler, kuponlar ve fırsatlar ile tasarruf edebilirsiniz,
Adres ve ödeme bilgilerinizi kaydederek her seferinde tekrar girmeden alışveriş yapabilirsiniz.
Geçmişte aldığınız ürünleri görüntüleyip tek tıkla tekrar sipariş verebilirsiniz. .

5. Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişiniz ile ilgili iptal taleplerinizi +90 532 604 44 30 numaralı müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek iletebilirsiniz..

6. İade ve iptal işlemlerinde ödeme ne kadar sürede hesabıma geçer?

İade işlemleriniz, ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra 3 iş günü içerisinde yapılır.
İadenizin hesaba geçmesi bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.
Bankanın işleme alma süresi çeşitli koşullar doğrultusunda (Debit Card ile yapılan alışverişler, farklı banka kartı ile yapılan alışveriler gibi) değişebilir.

Tüm sorularınız için [email protected] adresinden bize yazabilirsiniz veya +90 532 604 44 30 numaralı müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

7. Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz??

Anlaşmalı kargo firmamız MNG Kargo'dur..

8. Belirttiğim adreste olmamam durumunda siparişimi bir başkası teslim alabilir mi?

Siparişinizi teslim etmek üzere kurye belirtilen adrese ulaştığında paketinizi size teslim etmekle mükelleftir.

Teslimat esnasında teslimat adresinde bulunmamanız durumunda kurye kapınıza, sizlere adreste ulaşılamadığına dair bir not bırakır ve paketinizi kargo şubesine geri taşır.
Sonrasında paketinizi tekrar teslim almak isterseniz kargo firması ile iletişime geçip aynı adrese veya teslimat yapılmasını istediğiniz farklı bir adrese teslimatı için talepte bulunabilirsiniz.

Herhangi bir şekilde teslim almadığınız tüm siparişleriniz şubedeki bekleme süresi sonrası tarafımıza kargo firması tarafından iletilmektedir.
Adres değişikliği işlemleriniz ile ilgili olarak paketiniz kargoya teslim edilmeden tarafımıza bilgi vermenizi tavsiye ediyoruz.

Tüm sorularınız için [email protected] adresinden bize yazabilirsiniz veya +90 532 604 44 30 numaralı müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz..



cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR